Sunday, October 15, 2006

ZOOM G2.1u

Pred dvoma týždňami som navštívil priateľa v Čelákoviciach a pri tejto príležitosti zašiel i do muzikeru v Prahe s úmyslom skúsiť a kúpiť multiefekt ku gitare. Mal som favorita ZOOM G7.1ut ale tesne pred tým než som sa do muzikeru vybral som si povedal, že predsa až tak dobrý gitarista nie som a tiež nemám nejaký super gear takže mi určite bude stačiť i ZOOM G2.1u, ktorý bol i lacnejší o pár tisíc :-). Po dlhšom hľadaní v Holešoviciach ( mal som mapku z roku 1995 a nie všetky trasy dopravy su dnes identické s rokom 95 takže ma električka vyložila niekde úplne inde :-x ) som muziker našiel a informoval sa či majú na predajni ZOOM G2 ( dúfal som, že ho ešte nik nekúpil od doby čo som si kontroloval na webe či ho majú na sklade ). Priniesli mi krásnu čiernu krabičku, zapojili ju do Marshall hlavy pripravenej na testovanie, ja som vzal pripravený "testovací" Fender Stratocaster do ruky a dal sa do testovania G2. Trvalo takmer hodinu než som si prešiel všetky patche a vyskúšal automatického bubeníka. Neďaleko ležal i G7 multiefekt ale po tom čo som skúsil G2 som vedel že mi bude úplne stačiť a že tak minimálne do vianoc budem mať čo robiť než sa s G2 poriadne vyhrajem. Keďže som doteraz žiadny multiefekt nevlastnil tak nemôžem porovnávať, ak by ale niekomu nestačili presety z fabriky určite by tento efekt nemal zatracovať pretože možnosti nastavenia vlastných patchov su ozaj široké. Asi najviac ma na G2 teší možnosť pripojiť ho pomocou USB k počítaču, automatický bubeník ( občas vypadávam z rytmu takže pomáha pri tréningu ), efektový pedál ( i keď som sa ho zatiaľ nenučil poriadne používať ) a to že v drive sekcii sa nachádza Boss Metal Zone >-).

Zatiaľ som našiel len jednu databázu patchov v jednej yahoo skupine ale nejako ma neslovili, takže ak by mal niekto nejaké na výmenu tak sa ozvite, prípadne ich píšte priamo do diskusie pod postom.

Referencie:
Špecifikácia G2.1u.
Ukážky boli nahrané pomocou gitary ESP EC-50 a editované v Ardour digital audio workstation ( Cubase dodávaný s efektom mi je v Linuxe nanič :-/ ).

No comments: