Monday, August 28, 2006

Kultúra

Gone with the blastwave


Nedávno som narazil na výborný komix menom: Gone with the blastwave. Je to o dvoch vojakoch stratených v meste zničenom pravdepodobne výbuchom atómovej bomby. Stripy sú kvalitne nakreslené, občas absurndé, občas morbídne a každý vás učite pobaví minimálne tak dobre ako mňa.

IT Crowd


Minulý týždeň mi kámoš dal tip na britský komediálny seriál IT Crowd. Bohužiaľ prvá séria má len 6 dielov, u ktorých som sa ale bavil ako už dlho nie. Ako už názov napovedá príbehy sa odvíjajú v IT prostredí - v suteréne Reynholm Industries - firmy s bláznivým šéfom a hromadou pracovníkov, ktorí majú problém zapnúť počítač a tak stále volajú na IT podporu. Seriál je dobre vyvážený, takže sa pobavia nie len IT zasvätený ale i ľudia, ktorým počítače nie sú tak blízke. Na wikiquote dokonca existuje stránka venovaná citáciám a hláškam zo seriálu.
Moje obľúbené sú:
[Roy receiving a tech support call, answers after 15 rings with a sigh]
Roy: Hello, IT. Have you tried turning it off and on again?
Roy: Well, the button on the side, is it glowing?
Roy: Yeah, you need to turn it on.
Roy: The button turns it on.
Roy: You DO know how a button works, don't you?
Roy: No, not on clothes.
--
[Moss píše mail záchrannej službe]
Moss: Dear Sir stroke Madam. Fire, exclamation mark. Fire, exclamation mark. Help me, exclamation mark. 123 Carlignton Road. Looking forward to hearing from you. All the best, Maurice Moss.

No comments: