Friday, July 21, 2006

Masters of Rock 2006

Pondelok som sa vrátil s Masters of Rock 2006 vo Vizoviciach. Krásných 5 dní oddychu a výbornej hudby. Prinášam menší report z diania:
Čo sa týka prevedenia tak podľa mňa najlepšie obstáli:
1. Rage
2. Gamma Ray
3. a môj nový objav Crucified Barbara ( kočky s gitarami to je moje 8-) )
Na to, že hlavným lákadlom festivalu bol Helloween a Whitesnake tak tí ma vôbec neoslovili - i keď z diaľky som ešte počúval session Helloween + Gamma Ray a to už stálo trochu za to.

Dalším novým objavom boli Riverside z poľska. Hrajú prijemnú, viac inštrumentálnu muziku a keby boli lepšie nazvučený tak by si to človek i viac užil.

Apocalyptica končila na MoR svoju koncertnú šnúru ( 180. koncert ) a bolo to už na chlapoch trochu poznať, ale zahrali moje obľúbené remakey od Metalliky takže budiž im odpustené ;-).

Vyborný boli tiež Kopriklaani z fínska ( teda aspoň sa mi tak po tom 6 pive zdalo :-D ) - také fínske ľudovky v rockovom štýle - dobre sa na to zvŕta :-P a Horkýže Slýže.

Edguy tak ako minulý rok - veľkolepá show ale mne nejak nesadli už minule takže som ich vychutnával len z diaľky.

Whithin Temptation ničím neprekvapili - dobrá muzika na počúvanie ale koncert nič moc. Pravda to, že ma neoslovili bolo som možno trošku spôsobené neskorou nočnou hodinou a chladným počasím - posledné dva dni sme si to totiž pri nočných teplotách pod 10 stupňov užili ( ešte dnes smrkám od toho ako som si to v tom mojom super spacáku do 8°C užil :-x ).

Charon bol taký HIM po fínsky.
Leaves'Eyes - pekná speváčka ale hudba trošku poslabšia.
Silent Stream of Godless Elegy - česká skupina a celkom prijemná muzika - hrali hneď prvý deň festivalu tak sme zašli pozrieť.

Zbytok sme prespali, prejedli, prepili a len zdiaľky zachytávali nejaké tóny muziky.

Boli sme tam partia 4 metalistov. Jedného sme ukecali na skok bungee jumping - je to zážitok vidieť 100kg živej váhy ako sa rúti k zemi. Do ďalšieho sme naliali litre piva i keď mu veľmi nerezalo. Tretí sa zmrtvil posledný deň festivalu s pivom sám - netrebalo mu ani pomáhať.

Festival sa oproti minulému roku zlepšil čo sa týka hygieny - toitoiky boli pravidelne vyprázdňované ale čo sa týka zvuku tak niektoré skupiny boli ozaj hrozne nazvučené ( napr. Masterplan, Riverside, i moj obľúbený Rage zvukár zmrvil :-( ) a na adresu zvukára sme vypustili množstvo štipľavých slov.

Fotky z festivalu nájdete na:


Recenzia na metalopolis.net

No comments: