Saturday, June 24, 2006

Vylepšil som si windows gui

Už dlhšie som hľadal do windows, ktorý používam v práci, nejaké utilitky, ktoré mi priblížia linuxový window manager. Utilitku na viac plôch, presúvanie okien chytením okna kdekoľvek nie len za horný okraj atp.
V jednej diskusii som dostal pár tipov na:
VirtuaWin - utilitka na plochy pod windows a
LinuxMove - utilika, ktorá umožní už zmieňovaný presun okien, chytením okna v ktorejkoľvek časti.
Práca vo windows je konečne pohodlnejšia. Tragické je ale to, že predým než som skúsil VirtuaWin tak som raz skúsil ( a hneď odinštaloval ) M$ power toys nástroj na plochy. Tak neschopný nástroj priamo od Microsoftu som teda nečakal - prepínanie plôch neuveriteľne pomalé, maximalizované okná mi to po prepnutí plochy "demaximalizovalo" no proste tragédia. Ďakujem autorom VirtuaWin, že sa s vylepšením windows gui popasovali lepšie než Microsoft.

No comments: