Tuesday, June 27, 2006

Ugly Mean Chickie

Nedávno som si spomenul na jeden vtipný animovaný seriál, ktorý ma dlho bavil. Pokúšal som sa ho hneď vyhľadať na internete ale bez úspechu. Potom som si však spomenul, že som ho kedysi dávno prezentoval na mojich starých web-stránkach a tak sa mi po menšom hľadaní na disku podarilo seriál nájsť. Enjoy!:

Ugly Mean Chickie
UMC - An extreme 1st day chicken story
1. An extreme 1st day chicken story
UMC - The musical
2. The musical
UMC - Good id!
3. Good id!
UMC - Another nice mess - part I
4. Another nice mess - part I
UMC - Another nice mess - part II
5. Another nice mess - part II
UMC - What are you lookin' at?
6. What are you lookin' at?
UMC - WOW
7. WOW
UMC - Empty
8. Empty


Edit: Tak predsa sa mi podarilo nájsť oficiálne stránky: hoving.com. Další vyborný seriál z hoving.com, ktorý určite pobaví je Deadrat

No comments: