Tuesday, May 16, 2006

Posledných pár dní ...

Update VMWare inštalácie


Predvčerom som nutne potreboval niečo urobiť vo vmware ale po spustení mi to zahlásilo, že nie je správne nainštalovaný. Tušil som, že to bude tým ako som si skompiloval nové (viac zoptimalizované) jadro, ku ktorému si vmware potrebuje preložiť vlastné moduly. Po spustení vmware-config.pl sa ale nič nezmenilo akurát mi to vypisovalo že nemôže spustiť vmnet. Po dlhom pátraní a znovuinštalovaní som zistil, že je zase problém v knižniciach i keď to už priamo nevypisovalo ako naposledy. Riešením bolo nainštalovať si balíček ia32-libs, ale prišlo mi divné, že už som tak dávno neurobil - holt hlava deravá.

Niečo z mne blízkej hudby


Dozvedel som sa, že Megadeth i Metallica chystajú nové albumy. Megadeth, ktorý presedlal k Roadrunner Records, už dokonca v týchto dňoch nahráva, takže album by mohol vyjsť v priebehu leta. Na oficiálnom fóre skupiny sa objavila informácia, že nový album by sa mohol volať Scythe of Justice ale tento príspevok bol hneď zmazaný >-) takže sa nechajme prekvapiť.

Billboard.com píše o tom ako Hetfield už 5 rokov nechlastá a že dostane cenu Stevie Ray Vaughana za obetavosť v pomoci závislým v liečebnom procese. No a mimochodom sa zmieňuje i o tom ako postupujú práce na novom albume: Metallica Avoiding Battles On New Album

Joe Satriani znova príde do Európy. Škoda len, že nenavštívi i Prahu prípadne Bratislavu. Najblžšie bude v poľskom Wroclave sobotu 1.júla alebo v rakúskom Pibersteine 2.júla. Ak bude čas a bubáky asi sa skočím pozrieť do Wroclavy, pretože nový album Super Colossal je naozaj vydarený.

Ďalšia potešujúca správa je že 22.septembra sa v Prahe objaví Pearl Jam, na ktorý ma upozornil kamarát a veľký fanúšik Pearl Jam. Tuším že sa tam objavím i ja :-) .

No a nakoniec sa už teším na 13.júla kedy začne Masters of Rock vo Vizoviciach, kde sa objavia také kapely ako Helloween, Apocalyptica, Within Temptation, Rage a ďalšie.

No comments: